måndag 20 juli 2009

Blog candyns vinnare

Jahapp - då har timmen slagit och lotten fallit. Jag har använt min kollega Gunnar som slumpgenerator och han drog lott nummer 6, vilket är....






.....







.....








.....











ISABELL med kommentaren:
"Klart som 17 att jag vill vara med!
När barnen somnat(om det nu händer) ska jag sätta mig och föra över lite bilder till backup-hårdisken...
Kram kram"


Tack alla övriga som ville ha lite candy! Bättre lycka nästa gång... När vår dator ordnar upp sig kommer även en bild på vad Isabella får.

Isa - maila mig en adress till dig så kommer ett paket med posten så småningom! wildartan(at)gmail.com

2 kommentarer:

annkan sa...

Grattis Isabella!

Ska bli skoj att se vad kitet innehåller. :-)

Anonym sa...

Jippie!!!!
Åh vad glad jag blir! Det passar perfekt med sådana här nyheter när det har regnat konstant sedan klockan 8 i morse...
Det sak bli så spännanade att se vad jag vunnit!!!