torsdag 5 februari 2009

Walking in a winter wonderland

I morse fick jag en smärre chock när jag släppte ut vofsen och fick se all snö som jag uppenbarligen skulle behöva plumsa igenom. Så jag sabbade duschningen med att skotta snö så att jag skulle ta mig ut med bilen. Och det snöar fortfarande, så jag har ju nåt att göra när jag komemr hem oxå! :-D

Åh - i helgen ska jag scrappa loss ordentligt. Maken jobbar och jag tänker frossa i mina papper och dekorationer och ha skojisgt värre! Och så kommer förhoppningsvis T och scrappar med mig på söndag - yeay! Det är cybercrop på Nook i helgen, hoppas de har roliga utmaningar. Och det är jag nästan lur på att de har:-)

This morning I got shocked by all the snow I saw when I took our dog out. So I sabotaged the shower I had made and shoveled some snow so I could take the car to work. And it's still snowing, so I have something to do when I get home:-D

This weekend I will scrap and have really fun! My husband is working and I intend to wallow in my papers and decors! I and T has planned for her to come at sunday - yeay! It's cyber crop at Nook this weekend, I hope they got fun challenges. And I'm almost sure that they got that:-)

3 kommentarer:

Lena B E sa...

Hejsan! Ja det är bäst att passa på när gubbarna är borta! eller hur? Ja du har väl hört att- när katterna är borta dansar råttorna på bordet!! Hi hi... ;) :D Kram Lena

Kamilla sa...

När katten är borta dansar råttorna på bordet ;)
Min katt, öööh jag menar... man, är också "borta" hela helgen =skoter
Så jag ska scrappa massor jag med, jag har pluggat med idé boken brevid mig...tänk att alla ideér ska komma när man sitter och läser *suck* då kan man ju inte pyssla :( men nu du ska jag skrappa!!
Kram kram och ha en trevlig helg!

Anonym sa...

Snø her også, men mindre mengder tenker jeg :) Skal på scrappetreff i morra og bare kose meg!! Skravle masse og være litt produktiv også.
Ha en riktig god helg :)