söndag 22 februari 2009

Jag är bra! /I'm good!


Som jag nämnde igår så gjorde jag en LO under Pyssellyckans scrapparlördag, och här är den.
Den var verkligen jättekul och tog rekordlänge att göra! :-) Nåväl, det mönstrade papperet tror jag är från MM:s Falalaserie. Det är alltså grönt med vita prickar och har en vinröd kant runt om. Men jag har messat till den med att maska med hjälp av Qk border "flourish", och jag har använt mig av chalk "maroon". Jag har nya härliga stämplar från Build a swirl från Prima. Till själva rubriken tog jag thickers i turkost. Men det var ju inte riktigt rätt färg, så jag chalkade dem med en ny maroonchalk och snabbt på med embosspulver. Det blev riktigt blingigt! LOen är riktigt färgstark, men... jag gillar ju sånt! Och jag kommer att maska fler gånger! :-D

Pyssellyckan har den snygga bordern från Qk, build a swirlstämplarna (vill ha fler!), Falalapapper, chalk och embosspulver. Det jag hade själv är blommorna.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så lekker - jeg kjente ikke igjen arket, og det var kul teknikk :) Må jammen testes!

Kamilla sa...

OMG vad snyggt!!
det var urtjusigt gjort, först trodde jag papperet såg ut så :D
Kram kram

Bettan sa...

Gillar rubriken :D Klart du är bra!
Elisabeth

Vixen sa...

Snyggt!! Ska bli skoj att komma hem till dig och få kika på lite layouter irl :)
För att kunna köra dina nya dies sånna som embossar också genom grodan vad har du då fått köpa mer till den för att det ska funka?

Kram

Vixen sa...

Var hittde du den sladdriga plattan då? :)

Articsisters sa...

Hej!
Det var så länge sedan jag var ute på bloggrunda och nu tänker jag ta tag i detta igen.
Jag behöver vila ögonen lite på färg och form så jag hoppade in hos dig en stund.

Här har det hänt en massa sedan sist. Hade tänkt minnas nått att kommenterat men så blev jag som liksom inne i allt...kunde inte välja.

Lisbet

Lena B E sa...

Wow super duper snyggt!!! Du är så duktig. Kramizar Lena