söndag 15 februari 2009

Vilken dag!

Idag har det varit en sån där fantastiskt trevlig dag. Jag var mötesledare på Gudstjänsten och det gick väl någorlunda. Predikan var suveränt bra och jag och maken har fått en hel del att tänka på. Efter gudstjänsten blev vi bjudna på fika till ett underbart par där jag satt och pratade i sammanlagt 4 timmar. Jonas var nämligen hos tandläkaren sväng och lagade tänder. På en söndag! Men de ligger lite efter i folktandvården i Storuman, så de jobbade helg denna helg. Nåväl, efter det stoppet så åkte vi raka spåret (ok, 2 omvägar gjordes) till vår kompis som bjöd på fantastiskt god och stark middag. Jag åkte hem tidigt, för jag är så ruskigt trött! Jag har fått en del att tänka på, och det borde ju omsättas i handling, förstås...

Inte en enda scrapparminut har det blivit i helgen, jag har inte haft ro att sätta mig ner. Känns knepigt, det börjar va långt mellan gångerna nu:-( Men det funkar att embossa med mina nya dies iaf!

Sov gott!

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja visst det var ett härligt möte rakt av! Underskatta inte dig själv som mötesledare :) Det gick bra tycker jag!
Tack för sången också. Hälsa Jonas att det gick rakt i hjärtat med "Jag är med dig". vi var tvungen att plocka fram skivan när vi kom hem. Inte lika bra som Jonas och Du, men det fick duga.

Kram Maine