fredag 6 februari 2009

KIF forumutmaning

Så var det dags för veckans forumutmaning på Kort i fokus - rota i gubbens (eller din egen) verktygslåda. Vad väntar du på??

Här har jag använt mörkblått papper från Tinkering Ink och vanligt rutat papper underst. Jag har klippt lös ett ficklock från pappas gamla snickarbyxor. Har använt en insexnyckel som "hattnål" och en bricka från makens verktygslåda, och jag chalkade dem litegrann. Dock inget som kommer att bestå för evigt, direkt. Och så tog jag en bit av öronproppspåsen från min egen "bra-att-ha-kasse". Under ficklocket ligger en Whiff of joy-kille och vilar sig, han har snickarbyxorna på.. men det får ni tänka er till Blommorna är chalkade så att de ser lite extra smutsiga ut. Det här kortet får ju gå till en handy man! Eller kvinna..



Now it's time for the forum challenge at Cards in focus - search through your hubbie's tool box. What are you waiting for??

6 kommentarer:

Kamilla sa...

OOOh vilket coolt kort!!!
Sä snyggt!
Kram kram och ha en härlig Lördag!!

Ps får du spam?

Katrin sa...

Häftigt kort!

Anonym sa...

Tack för besöket och din hälsning på min blogg jättetrevligt:) Du undrade över alla dessa väskor vad jag skulle göra med dom. Jag gör självklart till vänner, bekanta eller familj å gir bort som present. Sen har jag fått några på beställning och sen har jag ett ställe som tar i mot mina saker och säljer dom där så därför alla dessa väskor:) Nu finns även en beskrivning på min blogg hur man gör en sådan väska så om du vill prova på själv så lycka till:)
Ha en toppen helg kramis från lilla pyssel Inger

Anonym sa...

Å förlåt glömde och tala om att jag tyckte om ditt kort det var annorlunda men riktigt coolt som Kamilla säger:) Kramis från lilla pyssel Inger

Anonym sa...

SJÄLVKLART inga problem bara kul men du får jätte gärna hänvisa till mig och min blogg:) Tack för att du frågade mig det gör mig mycket GLAD det finns tyvärr andra som kopierar andras arbete och säger att det är deras eget.Jag tycker bara det är kul och känner mig hedrad över att någon vill kopiera mig men tycker också då att det är kul då att man vet värt det kommer i från. Lycka till och hoppas ni får jättetrevligt kramis från lilla pyssel Inger

Anonym sa...

TACK SNÄLLA :) Ingen fara det finns tusen vis av bloggar där ute så jag forstår vad du menar:)Du får jätte gärna höra av dig hur det har gått för er och har du frågor så hör bara av dig så ska jag forsöka hjälpa till om något med beskrivningen är oklart!!! Jag önskar dig också en riktigt underbar helg och sköt om dig kramis från lilla pyssel Inger