lördag 21 februari 2009

Scrapparlördag på Pyssellyckan!

Yeay, vilken dag! Pyssellyckan anordnade en scrappardag där vi har suttit och scrappat hos vår granne Filadelfia och så gått över till Pyssellyckan och shoppat (tar ungefär en minut att förflytta sig...). Jag tror de flesta var nöjda och ville göra om konceptet med att hyra den lokalen. Riktigt smidigt! Och jag har verkligen shopat loss, vilket jag inte gjort på lääänge! Förutom ett par nestabilities, kanske;-) Men jag har t.ex. köpt SÅ fina clear stamps som jag tittat på sen Anna öppnade butiken! Antalsmässigt så är jag själv inte så imponerad av min produktion, jag har gjort 1 LO (tog ungefär 6 timmar att få den färdig:-s) och ett kort som jag gjort enligt CC:n på Scrappiz. Jag har ju inte deltagit i tävlingarna på Pyssellyckan idag, så det var lika bra att göra nåt till CC:n. Jag fotar mina alster imorrn - nu är det kolmörkt och jag är superdupertrött efter en hård dags slit;-)

Inga kommentarer: