måndag 21 juli 2008

Tiger och scraptoppen

Haha - denna tid på ny vecka så är det riktigt roligt att gå in på scraptoppen - jag är på 16 plats exakt nu! Men det varar inte så länge. Och det är inte såå noga. Typ. Men rösta på mig;-)

Håller på att göra ett kort, vi ska iväg på en minisemester imorrn, så en del saker måste ju förberedas. Som födelsedagskort, t.ex. Borde göra 3 st, vi får se hur många jag hinner! Med tanke på att jag sov 5 timmar föregående natt så borde jag pysa isäng nu. Men det är ju så roligt att hålla på med min hobby! Men ryggen håller på att kapsejsa:-(

Jag har väl inte nämnt att vi hade Tiger (vår hund) hos oss inatt. Han skötte sig så bra - jag vaknade inte en enda gång av honom. Inget skällande - grejt! Däremot är han fortfarande ENORMT uppspelt när vi ska ut å gå med honom. Jag hajjar fortfarande att allt är nytt för honom, han har ju levt i skyddad verkstad.. Och vi hade precis sett Cesarprogrammet "Mannen som talar med hundar", men det hjälpte inte riktigt fullt ut:-) Han skäller på allt som rör sig. Men, det har gått väldigt mycket bättre denna gång, så.. det finns hopp:-)

3 kommentarer:

AKO sa...

Tänk att du har gått och "skaffat" hund! Det hade jag inte trott för några år sedan. Han ser dock jättefin ut så jag hoppas att inskolningen fungerar snabbt och smidigt! :)

Anonym sa...

Å vilken fin liten vovvis :-) Du känn int nån som har kattungar som ska säljas? :-)

Anonym sa...

Sitter just idag i en stor datorsal med ca 25 datorer. Funderar på att gå runt och rösta en gång från varje dator...

Nejdå, men en röst fick du åtminstone. :-)