torsdag 17 juli 2008

A la la la la long....

Det har varit en hel drös med människor här - jättekul! Vi har provat Singstar och spelat Alias tillsammans. Kan nog inte bli så mycket trevligare, tror jag:-) Fast nu har jag suttit på Singstore och blivit upphetsat irriterad över att jag inte kan beställa fler låtar - jag kan ungefär 5 av 30 låtar på det spel jag fått. Så det vore ju kul med några andra låtar som jag faktiskt hört.. Nå, det kanske uppenbarar sig imorrn. Idag, menar jag:-)

Har fått så bra presenter oxå, förutom Singstar: blomma i väggampel (fram med slagborren!), presentkort på Laplands office (så jag kan köpa scrapbookinggrejer, jag ska dit snart!), pengar, 2 somriga glas, en skiva, lotter.. Bara bra saker, med andra ord! Fast till nästa år vill jag va med i en födelsedagsswap..

Nu är jag sugen på att scrappa igen, har ju inte kunnat göra det på hela da'n! Men om några timmar, så..

Inga kommentarer: