lördag 5 juli 2008

Ahaaa..

Allt har ju sin förklaring om man har tid att ta det lite lugnt.. Gick in på ett mailkonto jag har som jag lämnar ut för tävlingar etc, och där hittade jag detta trevliga mail:

~~~~
Hej Emilie!
Varmt grattis till en av vinsterna i BumbleBees tävling som vi hade under ett par dagar med fraktfritt mellan 12/6 - 15/6.
Vad du har vunnit? Jo, ett 8x8 album från Chatterbox!
Skickas till dig under veckan.
Kramizar
Linda
~~~~
Japp - jag har ju fått det och fattade ingenting. Ni ser ju hur fint det är.. Det är manchesterstruktur på det *lycklig*. Så mina House mouse-stämplar var då riktigt välsignade - både fraktfritt och så fick jag mig ett fint album som kostar 180:-

Har lyckats äta ett vitlöksbröd med grekisk vitlöksost och jag mår riktigt bra på det. Typ.. Skönt att ha fått i mig nåt fast idag!

Nu är det Scrubs-maraton...

Inga kommentarer: