lördag 5 juli 2008

Surt..

...är det i min mage idag. Skitt oxå - vi skulle ju sjunga ikväll på Lappis, och jag har faktiskt sett fram emot det. Det är jättebra låtar att sjunga med Frank Ådahl - jag hoppas vi behåller nån låt i kören! Och våra egna är ju inte så tokiga heller... Jaja, vad är en bal på slottet? Jag klev upp före halv åtta imorse för att hinna göra mig lite fin i håret osv. Halv nio gick jag isäng, då sa vi att vi skippar bibelstudiet på Lapiis och ser om vi kan åka till Lycksele till kl 13.00 istället. Då är det övning med Frank... Jag rådde ju min man att stanna hemma igår när han hade feber och han rådde mig att stanna hemma idag eftersom det känns som "felsäkert läge", sånt som man kan få på datorn, ni vet:-) Jonas har åkt iväg iaf, hoppas han klarar sig undan detta hela dagen! Han ska ju sjunga minst ett solo...

Det superdummaste är att min etiska sida i mig säger att jag inte kan sitta och göra kort idag - det är ju som att skicka magjuka till nån! Och jag gillar ju mina medmänniskor, så det vore riktigt elakt. Men... jag ska väl planera ett projekt som jag skulle vilja ro iland...

Paltmiddagen hemma hos mamma och pappa imorgon med syster och syskonbarn är ju i fara oxå - skitt, skitt, skitt! ;-( Det var ju samma sak på juldagen - då fick jag oxå detta elände. Nå... I will survive!

Inga kommentarer: