måndag 7 juli 2008

Den där scraptoppen...

Hittills har 24 st röstat på scraptoppen idag - det är jag riktigt nöjd med! Tack:-)

Har jobbat idag, gör ett inhopp på 3 dagar så att en kollega får vara ledig lite. Från torsdag är det semester igen! Men, jag har jour nästa helg.. Så jag har3 v semester utspridd på 4 v. Ganska hattigt, men det får gå.

Har varit och tittat på ett hus som vi ev ska hyra. Nu ska vi väl göra listor för och emot som vi brukar:-) Jonas har förresten hämtat ut min cykel idag - jag har varit nere i källaren och tittat på den. Den hänger så fint där! Men den är nästan farligt nära dörren... Och jag har köpt cykelbyxor, det blev jag rekommenderad av en kompis till Jonas. Och jag tänker att han nog har en poäng där:-) Och så har jag ju min cykelhjälm oxå, jag är ju inte alls van vid att bara ha handbrejk. Jag har köpt en Scott Sportster P45 lady:-) Snygg va? Jag ska suuusa fram:-) Och ha ont i röva, mest troligt!

Nu har vi lämnat in Volvon på rep, då återstår ju bara att göra nåt åt Subban (fortfarande Subaru). Men jag sticker nog huvudet i sanden några dar till..

Inga kommentarer: