fredag 25 juli 2008

Sista semesterdagen...

Har varit och provat ut våtdräkt för Norgeresan nästa vecka. Kursgården åker på fiskeresa och jag, Gunnar och en elev ska ta med oss dykutrustning så att vi kan dyka ett par gånger. Så det var ju ett dumt drag av mig att duscha i morse, nu luktar jag typ gummi och svett efter att ha försökt kränga på och av en mängd olika dräkter för att se vilken som passar mig. Men nu är det gjort och det känns roligt att åka iväg på måndag! Jag kommer förhoppningsvis att ha med vår större kamera med undervattenshus till. Jag är dock ingen mästerfotograf under vatten -det är jättesvårt att få till bra bilder där! Men jag kan ju åtminstone öva lite..

Syrran fyllde år igår, så då fick hon detta kort där jag försökt mig på "fuskakvarellteknik". Inte så svårt, fast lite. Jag gjorde flera stycken innan jag var nöjd nog med en halvbra:-s Men det är kul att prova på olika saker så att man inte fastnar i en och samma mall. Utveckling är bra:-)

Inga kommentarer: