torsdag 10 juli 2008

Paket från USA!

Äntligen är de här, mina house mousestämplar! Jag fick ett par stämplar från Hero art oxå. Som man kan se så har jag ju planerat för både jul och påsk - känns bra:-D Men eftersom jag beställde så många, så blev tullavgiften hög..

Det är faktiskt såpass att även jag börjar tänka att jag kanske ska börja använda mina saker nu och ta det lugnt med inköpen. Men det är lite svårt när det finns ställen som tradera, och det är så billigt... men det blir ju inte så billigt i slutändan, det kan ju även jag konstatera.

Annars så har vi tagit det lugnt idag, det är ju första dagen som vi har semester tillsammans. Har pratat med jobbet och gjort en överlämning till Gunnar, så att han vet vad som har hänt de 3 senaste dagarna. Vi har funderat på om vi ska bjuda över ett par vänner till Jonas på middag ikväll, får se vad de svarar.

Till dess ska jag fortsätta sortera knappar i scrapbookinghörnan, jag har ju några stycken, men jag har använt dem så sällan. Och jag tror det beror på att jag inte ser dem. Så nu finns de snart i glasburkar, väl synliga i hyllan.

Inga kommentarer: