torsdag 17 april 2008

Tvätt, tvätt, tvätt...


Både igår och idag så har jag tvättat flera maskiner på Kursgården, fast det är min tvätt. Jag har upptäckt att man bara får boka in sig på 4 timmar i taget på mitt nya place, så jag passar på att tvätta när jag ändå har en del tvätt på Kursgården. Jag har ju bott där i 2 veckor... Och så fick vi ju så många fina bäddset som jag passar på att tvätta upp oxå.

Igår kväll var en sån där skön kväll. Vi hade väl egentligen tänkt packa upp en massa och koncentrera oss på att få till vardagsrummet lite grann, men det dog som ut av nån anledning. Så Jonas satte sig med ett dataspel och jag såg Men in trees. Men, Greys anatomy kunde jag ju inte se pga av nån himla hockey. Jag vet inte vad som var igång på Crime channel, men jag läste min Impecta-katalog som jag fick av Kursgården i bröllopspresent (med så mycket annat, ska tilläggas!). Det tog jättelång tid att gå igenom den, sen hämtade jag en Scrapbooking-mm som jag inte läst på typ en månad. Jätteskön kväll därför att jag vet att Jonas är i närheten, men vi är i varsitt rum och gör våra olika grejer, och det är helt ok. Så har vi ju inte haft det förut. Ahaaa... det är grejt att va gift:-)

Inga kommentarer: