tisdag 15 april 2008

Scraphörna:-D

Åh - idag har vi varit runt över större delen av lägenheten, men främst i datarummet där vi plockat undan saker så att vi kommer åt garderob, placerat lagerhyllor och en bokhylla (ut från väggen) så att jag ska kunna ha en avskärmad scraphörna! Det kommer att bli grymt skönt tycker jag! Vi har så otroligt många saker, och jag skulle vilja slänga hela kartonger istället för att packa upp dem. Men då blir ju nån sopsorteringsgubbe/gumma vrång i blicken *suck*. Vi har iaf sopsorterat nåt våldsamt idag, och mer blir det som kastas. Och ges till second hand:-)

Ska snart äta bananmuffins som Jonas gjort, Svante är på besök och Lars har just gått. Jag har packat upp lite i scraphörnan, men har en hel del kvar att göra där. Vi har fått upp cd-hyllan med mina cd, Jonas ryms inte där. Vi ska ju på IKEA i maj och har börjat kolla ut lite saker, så vi har spanat in ett par cd-pelare som kanske skulle bli bra. Å så lite möbler till hallen så att våra jackor och skor ryms bättre.

Längtar faktiskt till helgen, jag ska ta mig tid att scrappa! Är det nån som vet nån tävling man kan va med på???

Inga kommentarer: