tisdag 22 april 2008

Om allt och inget..


Vilken vacker solig dag vi haft! Men inte så varmt... Har känt mig som nåns morsa då jag varnat eleverna på Kursgården för att ligga och sola utan tröjor:-) Gick till jobbet imorse, det var ju inte självklart att det skulle bli av när Jonas kom hem 06.20 och väckte mig! Men jag tog mig iväg 07.10 och det var ju skönt att gå. Hade undervisningen på morgonen oxå, vilket inte alls blev förberett. Men det gick faktiskt förvånansvärt bra ändå, för det intressanta är ju ändå att få eleverna delaktiga i undervisningen, inte att jag ska stå och hötta med nån laserpenna. Jag och min praktikant påbörjade även ett utvecklingssamtal som skulle ha gjorts v 10 *ooops* Men vi får fortsätta nån annan dag, för vi skulle iväg båda två vid 3-tiden.

Jag och Jonas har varit och köpt mig en säng idag - en bra säng! Och skön... Jag kommer att ha en madrass om liknar tempur, jag hoppas den är bra. Vi ska hämta den på fredag och förhoppningsvis kan vi lämna tillbax mammas och pappas 90-säng då oxå, för vi har ju lånat en säng av dem. Till vår dubbelsäng.

Fick min house mouse-stämpel idag - måste göra kort! Men nån annan dag; nu är jag trött och ska kvarta.

Inga kommentarer: