tisdag 8 april 2008

Trötter...

Ja - det här med att gifta mig vill jag då inte göra igen, det känns som att en gång är nog för att köra slut på 'en. De som gör det flera gånger måste ju ha en obeskrivlig energi??

Igår blev jag klar med "namnskyltarna" till bröllopsmiddagen, iaf ett moment av det hela... Idag håller jag på att göra desserten samt kokat sylt. Ska fortsätta med lite annat oxå, borde t.ex. göra min brudväska idag, men det får bli en mycket enkel historia. Har ett mönster som jag tycker verkar för invecklat, har inte tid med sånt. Och så måste jag fixa slöjan så att frisören kan fästa den i håret. Och så är det ju en hel del annat, förstås... Jo just det - ska börja på bordsplaceringen, det var ju ett tag sen det var dags för det.

Faktiskt blev ju en del av våra planer omintetgjorda i och med möhippan - Jonas var ju faktiskt hemma hela dagen, så vi hade bra grejer inplanerade då. Fast jag är ju glad att de hade min möhippa, förstås. Nu ska jag sova en trekvart eller så, behöver lite mer kraft inför allt som väntar... Har gjort 6 desserter, tänkte göra 4 till idag. Å så sömnaden mm... Eller så kan desserten vänta till imorrn - vi ska väl ha nåt att göra då oxå? Vi får se!
Bye!

Inga kommentarer: