torsdag 24 april 2008

Sleepless in Storuman..

Har sovit riktigt kasst inatt, har haft sån ryggvärk:-( Och det har ju inte gått över under dagen heller... Ska väl förhoppningsvis få massage imorrn. Och så får jag min nya säng imorrn oxå! Och - vår soffa som skulle ha kommit i måndags kom ju inte. Jag tycker ju inte att det var vårt fel... Och det tyckte inte Johan på Mio heller!! Så soffan kommer i början av nästa vecka *tjohoo*

Ikväll blir det tvätt- och städkväll. Igår förlustade vi oss ju alldeles - först Creoövning och sen for vill till Lisa som fyllde år och åt tårta. Och så fick vi ju se huset de hyr, jag har inte varit där förut. Kul! Och min tv-kväll rök alldeles, men det börjar kännas som att det inte gör så mycket. Jag har ändå missat så många program av både Men in trees och Greys anatomy så att det börjar va svårt att hänga med.

Igår fick jag några fler bilder från bröllopet från Kicki och så fick vi minneskortet på de bilder som Robert tog under hela bröllopsdagen. Så nu har vi väl 700 bilder att frossa i och bestämma oss för vilka som ska framkallas, etc. Det blir väl inte så lätt:-S Och så ska det ju göras tackkort framöver *Jonas jublar:-s* *NOT* Men jag lägger in ett par nya bilder under "bröllop" senare...

Inga kommentarer: