söndag 20 april 2008

Scrappande och dykning!


Har äntligen tid att scrappa lite! Det har blivit ett kort till Elias (nästan färdigt..), ett bröllopskort är påbörjat och minitackkort som ska följa med presenterna till alla dem som hjälpte oss på bröllopsdagen. Det är ju några stycken... Fantastiskt roligt, men jag känner mig lite ringrostig:-s

Annars är det på tapeten att plugga inför dykningen, jag har inte varit där på jättelänge och har verkligen misskött teoriavsnitten i övningsboken. Inte bra... Det är ju inte så att allt är givet och jättelätt. Men jag ska klara detta - är ju bra med en målbild, och det har jag ju:-)

Imorgon ska vår soffa levereras - ska bli så skönt att sitta i en vanlig soffa! Jonas soffa är mycket nedsutten och man kan verkligen göra sig illa i svanskotan ifall man sätter sig med en duns, så att säga.

Inga kommentarer: