fredag 18 april 2008

Blomfrön, 30+ mm.

Har varit en bra dag på jobbet, fick va den goda föreståndaren som bjöd elever och personal på glass:-) Eleverna och Gunnar har varit ute på övernattning i läskiga skogen, och de har tydligen skött sig utomordentligt och utan knot! Så det kan ju belönas, tycker jag. Livet ska ju va lustfyllt, inte sant?

Har just kommit hem från kyrkan och en tre timmar lång diskussion om vad vi vill göra... Inbjudan till kvällen har skickats till precis alla som är medlemmar och är mellan 25-45 år och bor i Storuman, Gunnarn eller Långsjöby. Det var jättekul och spännande att höra vad vår lilla grupp hade att säga, vi spårade väl ur ganska ofta oxå... Så jag ser fram emot uppföljningen dåå vi ska få höra vad de andra borden har pratat om!

Har just skickat iväg en beställning till Impecta oxå... fast jag har ju köpt fröer på Tradera oxå, så jag vet inte riktigt hur allt ska rymmas? Men... jag behöver ju inte sätta alla frön, förstås:-s

Inga kommentarer: