tisdag 6 maj 2008

Vara vuxen? Vara stor...

Håhåjaja - hur gammal är jag egentligen? Jag vet ju att jag måste gå i säng tidigt om jag ska va någorlunda människa på jobbet. Igår kväll hade vi jättetrevligt, Jonas bjöd in några stycken på film efter körövningen, filmen kom väl igång strax efter 22! Men man måste ju få ha kul oxå:-) Och filmen var ganska skruvad. Första timmen var den bara annorlunda kul, andra timmen blev den bisarrt rolig. Se den gärna, jag kan rekommendera den även om ett par andra i sällskapet inte vågade säga att den var kul:-S De skrattade iaf.. Hot fuzz heter den!

Fick mina nya stämplar igår som var helgens traderafynd (bland andra...). Det gick ultrasnabbt eftersom både jag och säljaren har samma bank, så hon postade dem en timme efter att hon fick in pengarna i söndags. Nu behöver jag bara få lite tid i scraphörnan för att få leka lite med dem...

Jag skulle behöva byta däck oxå (måtte inte polisen läsa detta:-S) Känns ju lite konstigt att det fina vädret tog slut, har vant mig vid strålande sol varje dag. Känns inte så kul att stå i regnet och byta däck, men... det går ju rätt snabbt. Och som Emils pappa säger: "Roligt å roligt? Grisar ska inte ha roligt..."

Inga kommentarer: