söndag 4 maj 2008

Snott på dygnet...

Åh vad skönt när det är helg! Tyvärr skulle jag verkligen kunna sno på dygnet totalt. Jag har så lätt för att va uppe sent på natten, då känner jag mig mest kreativ. Satt uppe sent inatt och både scrappade, fixade några traderaauktioner (har jättemånga auktioner ute nu) samt organiserade allt eftersom jag har hittat fler scrapbookinggrejer i flyttlådor. Att jag har så mycket?? Och ändå är det en fis i världsrymden jämfört med vad min syster har, t.ex...

Beklagade mig nyss för syrran - jag har så länge velat scrappa, men jag har nån sorts scrappropp - jag kommer mig inte för att starta. Det är väl nån prestationsgrej *suck* Men jag har påbörjat en LO om Totokonserten jag och Jonas var på i somras. Den känns inte så superviktig, så blir den inte himlastormande så kan jag ju leva med det:-) Slarvgjorde ett kort oxå, faktiskt inte till nån särskild, så jag kanske kan börja lägga upp ett litet lager? Vore ju underbart, det är så stressigt när man tvär-kommer-på att nån fyller år eller gifter sig osv.

Annars så har min man jobbat i helgen, så jag har inte sett honom så mycket. Haha - tänk att jag kan säga "min man" - det känns fantastiskt! Nåt annat kul är at jag fått tag på en sån snygg kjol i helgen - jag tyckte då att det står "Emilie ska ha" på den:-) Och så hittade jag ett par stämplar på tradera, förstås...

Jag ska sjunga på Tranan kl 15, så jag måste lägga på ett kol ifall jag ska hinna scrappa nåt mer idag. Jag har dykningen kl 18 oxå, så dagen är lite upplottrad...

Inga kommentarer: