tisdag 13 maj 2008

Det spirar och gror!!

Har varit lättirriterad idag - 3 gånger! Det är jobbigt när man har jojohumör, men det hör till emellanåt. Har iaf kommit mig för att fota en del av det vi satt på Kursgården - jag har en del som står där privat, men hälften är väl Kursgårdens ungefär. Eventuellt gör vi en ny rabatt där:-) Kan behövas, för vi har en hel del som ska sättas ut så småningom. Jonas kom in för 5 sekunder sen och konstaterade när han såg alla blommor här ovan, att jag kommer att behöva ett växthus. Jajamän, det vill jag hemskt gärna ha, ja tack:-D När vi blir stora och skaffar hus, alltså. Just nu är det ju ingen idé..

Killarna har varit här och lagat mat som de nästan alltid gör på tisdag kvällar. Det är Jonas, Elias och Daniel som har en matlagningskurs, typ. Idag blev det pizza - jättegott när jag blandade de båda sorterna! Ska strax iväg å träna lite fridykning på simhallen. Hoppas det är varmare än sist, då tror jag de hade stängt av all värme i bassängen *freeze*! Jag var mest ihärdig, de andra gick upp långt före mig. Men så fick jag ju en del gjort oxå:-)

Inga kommentarer: