söndag 25 maj 2008

Long time, no see..

Vad tiden går! Det är inte riktigt så att jag inte haft nåt att skriva om, utan mer att jag haft för lite tid till det. Har prioriterat annat helt enkelt, och det har ju varit trevligt:-) Iaf så är väl den stora skrällen sen sist att jag och Jonas varit till Kukkolaforsen/Haparanda. Jonas fick det av mig i födelsedagspresent, alltså att åka till Kukkolaforsen och fiska ett par dagar. Men det blev inget fiske alls eftersom vårfloden är... överväldigande:-) Och vacker! Det var jättefint där uppe. Som tur är så hann jag vara på IKEA 3 gånger i fredags iaf *hihi*. Vi for hem i lördags, en dag tidigare, kändes som att vi spar fisket och vidare upplevelser till nästa gång istället. Vi har en massa möbler att montera nu, och jag tror det blir jättefint här!

Inga kommentarer: