fredag 29 april 2011

Alla dessa mammor:-)

I början av veckan så verkade hela veckan uppbokad med nåt varje dag, men det löste sig så fint så att ett par dagar blev "lediga". Och då har jag fått sitta i soffan med ett magknipande barn:-s Det gör ont invärtes då jag ser hennes näpna ansikte förvridas av smärta! Jag har försökt undvika lök och mjölkprodukter, men det finns säkert fler saker jag borde veta om att undvika? Ge gärna tips!



I onsdags försökte vi oss på att ha fotostudio här hemma, men Alva var inte road av att få va modell för en halvtimme. Hon grät och skrek över våra försök att ordna till henne:-) Men inte hela tiden, förstås, men road är inte ordet för sessionen:-) I onsdags hade vi även besök av M med barnen och mamma - så trevligt! Och idag har jag varit på mammalunch med ett par kompisar i Stensele. Gött att få träffa folk emellanåt, såna som man inte är gift med eller mamma åt;-)

Inga kommentarer: