torsdag 1 april 2010

Vårt nya hem...

Idag har jag tillbringat i stort sett hela dagen i nya hemmet. Både jag och de förra ägarna sken som solar mot varann när jag hämtade nyckeln, så det känns skönt! Jag har tillbringat en hel del tid idag med att bara titta och fundera, drömma... och så har jag ju bakat bullar oxå. Bra att få det gjort innan röddagarna gör sin entré!

Ikväll kom syrran med make över med "flyttgröt" bestående av biffar och makaroner. Himmleskt! Både gott och skönt att slippa öra mat. För vi har ju burit kartonger och packat upp en hel del,m så jag har ont i fötterna. Imorrn ska jag tillbax:-D Skulle ju va så awesome att sova över där! Men vi ska vänta med det tills vardagsrummet är städat efter renoveringen.

Nu måste jag nog sova. Kanske..

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis med nytt hus :) Lite blogging på meg i det siste - ikke ork, litt sykdom men det bedrer seg nok snart!

Ha en fortsatt fin påske!