tisdag 27 april 2010

Blombeställning:-D

Har velat fram och tillbaka om jag skulle göra en beställning eller inte, men nu har jag tryckt på köp-knappen:-) Jag ser nu att det till slut blev en väldigt ljus beställning, förutom de läckra irisarna. Annars brukar mina ögon dras till det färgstarka enbart, så detta kommer nog att behövas i slutändan i rabatten. Fast nu har jag ju glömt att bara ta det lugnt första sommaren och se vad som kommer upp:-s Jaja, jag får nog ut dessa nånstans ändå ifall jag nu skulle ha beställt nåt som redan finns!




3 kommentarer:

http://marinalundsten.blogg.se sa...

Hej hej!

Har du och Jonas flyttat nu? Visst var det till hus? Och du får nog ut blommorna ändå! :)

Hoppas allt är bra med er båda!
kram kram! :)

Lilo sa...

Åh så mycket vackert! JA... de där kan jag ju njuta av när jag kliver upp ur min skönhetssömn i gästrummet, trippar över till scraprummet och scrappar och sedan sitter i trädgården och njuter blommor. ;)

Wildärtan sa...

Ja, men det kan du ju verkligen Lilo!!