tisdag 20 september 2011

Glad som ett barn...

... på julafton är JAG, för bredvid mig i soffan har jag mina nyinköpta tyger från Stoff och stil. Ja, jag inbillar mig ju att jag ska kunna sy ihop lite jultrevnad och en del annat här framöver. Vi får väl se hur det går med den saken...
Dessa foton, som ju är från stoff och stil (det är för mörkt nu för att få till bra foton) visar inte i närheten av hur fina tygerna är.
Jag funderar iaf på att sy mig ett förkläde av tyget ovan, tror det kan bli rätt bra. Tyget är lite grövre, så där..
Alva kommer ju inte att fatta så mycket av det, men nog hade jag tänkt fixa en julstrumpa oxå av lite olika tyger. Är väl inte så svårt, kan jag tänka;-)

Det kom ett par tyger till oxå, bland annat ett fleecetyg som är långt finare i verkligheten än de där närbilderna som stoff och stil har. Jag chansade och är överförtjust!

OBS: Foton från Stoff och stil!

1 kommentar:

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Åh vilka härliga tyger du har köpt. Helt underbara. :) Kram Johanna