söndag 28 november 2010

Full pott!!

Om man läser på om graviditet så kan man lätt drabbas av förstoppning (check), halsbränna/magkatarr (check) och foglossning (check?). Jag misstänker att mitt höftont i helgen är början på nån foglossningsåkomma. Har knappt kunnat gå för det har det hakat i på nåt märkligt vis. Inte så kul att gå ner i källaren, för där faller man så hårt om man skulle tappa balansen.. Men jag har hållit mig på fötterna. Och idag är det nästan bra jämfört med igår:-)

Men det är ju ingen hit att ha höftproblem när adventmyset ska fram. Min stackars man har fått hjälpa mig med än det ena och andra, och det känns inte så kul. Han har ju oxå en del att göra.. I alla fall så blev det så adventsmysigt hemma, jag älskar den här tiden! Jag gjorde fint i fönstren, och så kan man ju se bara det och inte allt stök runt omkring:-P Fast vi fick i ordning rätt bra runt omkring oxå..

Ikväll så har det varit Öppet hus på Filadelfia Storuman där många olika människor varit med och musicerat. Det blev en sån bra mix av stilar och åldrar - känns kul!

Summa summarum så har helgen varit skön - jag har fått sova ut 2 dagar i rad!! Det var ju ett tag sen..

Inga kommentarer: