tisdag 8 december 2009

Stå upp amaryllis!


Åh, vilken överraskning igår när maken kom hem och hade köpt med sig världens finaste amaryllisbukett! Jag hade visst namnsdag:-) Verkligen roligt att få amaryllis, en sån där säsongsblomma som jag älskar att titta på! Måste nog gå å köpa mig ett par stycken i kruka, har som glömt bort det i år * skäms *

Annars var jag hemma igår å pluggade inför kursen imorrn och på torsdag i Umeå. Så det bär iväg ikväll, hoppas att det inte är så halkigt att köra.... Min handlingslista för Umeå börjar arta sig, förstår inte hur jag ska hinna allt! Och tyvärr så kommer jag nog att missa en julkonsert som jag hade tänkt gå på i Storuman på torsdag, men det är väl inte så mycket att göra nåt åt. För mig är detta tillfället till julhandel, och det ska visst ta sin tid det med:-)

Imorrn kanske det kommer nånting här i bloggen oxå... Ha det gott, govänner!

1 kommentar:

Vixen sa...

Superfina blommor du fick!! :)

Kram