söndag 13 december 2009

Luciadagen, på min ära!

Ja, otroligt är det, men nu är det ju bara 11 dagar till julafton. Och jag har fortfarande panik över julkorten:-s När är det man måste posta dem??? * suck *

Ja, här kommer ett iaf, jag gjorde ju ett race förra lördagen (eller söndagen?) och hann 5.5 på EN DAG! :-) Men då hade jag hittat 2 enkla koncept som jag följde på flera kort, så de läggs ut undan för undan. Här är första:


Materiallistan finns utlagd på Pyssellyckans blogg! Det är lite svårt att fota vettigt nu för tiden, det är ju liksom aldrig riktigt ljust:-s

Igår hade jag en sån skön dag. Jag hade egentligen tänkt baka saffranslängder och göra julkort. Fast jag ändrade min plan och scrappade för Reprint hela dagen istället. Skillnaden mellan att scrappa och göra kort är att jag nu gjorde en sk. layout där man scrappar ett foto och dekorerar runt omkring... Och fast jag hade en skiss att följa så höll jag på hela dagen och även idag. Helt otroligt! Långsamma scrapparen, det är ju jag, minsann!

Nä, nu ska jag göra nåt i pysselhörnan igen - ingen rast, ingen ro! ;-)

1 kommentar:

Pysselmaja sa...

Att hinna 5,5 kort på en dag är väldigt bra gjort;)
Snygga kort
Kram