onsdag 23 december 2009

Första uppdraget för Reprint

För en månad sen fick jag en hel kartong fylld med snygga grejer från Reprint - där fanns papper och en massa dekorationer att föra nåt snyggt med. Första uppdraget var att jobba med Kaiserpapper, vilket jag ju sällan tycker är jobbigt:-) Och dessa är ju sååå snygga! Det är fortfarande lite kämpigt att fota bra i dessa mörka tider, soltimmarna under december kan väl räknas på en hand? Men ni får ju föreställa er hur det ska va! Allt går i huvudsak i mörkbrun och rosa, och så lite creme.

Jag har klippt ut en av blommorna i ett papper och satt i ett hörn som dekoration, och i det även lagt några bruna halvpärlor.
Nedan syns som en strut jag gjorde av papperet där jag lade en bukett av blommor, och så lite halvpärlor på det. Har gjort egen mist av perfect pearls som jag duschat över blommor och blad!
Man skulle ha med en swirl, så då valde jag att använda en Tim Holtzmask till det ändamålet. Och så lade jag lite crackle accents i den för att det över huvud skulle synas att jag gjort nåt där:-D

Inga kommentarer: