fredag 25 december 2009

Julotta på juldagen så klart!

Ja, vi har varit på julotta i Rusele, där jag och Jonas hade förmånen att få medverka med lite sång. De tär knappast den bästa sjungning som gjorts, det är tidigt för kroppen även kl 8.00 tycker jag. När jag var yngre så var jag uppe kl 5.00 på juldagsmorgnarna och gick ut i snicken för att sjunga upp och göra gymnastiska övningar för kroppen - allt för att vakna till! Det skippade jag denna morgon, och så blev det ju därefter oxå... Nå - det gick inte direkt dåligt, men inte heller direkt bra.

Bjuder på nästa jultag/julklappsetikett!

Nu är hemma igen för att elda litegrann, och det var 11 grader varmt inomhus när vi kom. Lite chilly, faktiskt! Ska bli skönt att flytta till ett riktigt hus.
Näe, nu kanske vi har varmvatten så att det går att ta en dusch? Vi ska ju på nästa julfirande snart...
Tjing!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Riktig god jul til deg fra høstens dårligste blogger ;) I dag hopper jeg over middag hos svigerforeldre og er hjemme med en syk gutt. I morgen kommer alle mine søsken til oss på middag. Gleder oss, sjelden vi treffes alle sammen så det blir koselig!!

Kamilla sa...

ÅÅÅh så fin tag du har gjort :D Underbara färger och jag ÄLSKAR glittret runt hela tagen, sååå snyggt!
Kram kram och hoppas julen varit god :D