söndag 20 december 2009

4 advent

Ojojoj så stolt körledare man tydligen kan vara - jag tycker Creo sjöng riktigt vackert idag! Vi började före 10 (ja en del var ju iaf i tid;-) med uppsjungning och så lite körövning hemma hos oss medan vi drack kaffe/te och mumsade på saffransbullar och turkisk pepparfudge. Yummie! Hela "Vi sjunger in julen"-mötet var bra, tycker jag, och jag har frivilligt ställt mig i köket på kapellet och hjälpt till litegrann. Det är ett trevligt sätt att umgås på, att arbeta tillsammans.

Nä, ikväll är det julkonsert med Ray of gospel i Lycksele, vi ska nog dit och lyssna. Ska sätta fart med julklappstagsen jag påbörjade igår, hann bara 2 stycken då! Det är kul att leka att man är Tim Holtz:-D

Bilden är lånad

1 kommentar:

Tefe sa...

Vill oxå va me å sjunga in julen juh! ;P

Ha de gott å hälsa mannen! =)
Kram