onsdag 6 juni 2012

Nationaldag

Jag fick sova till strax före 9.00 imorse, och ändå har jag varit så sjukt trött idag. Men det är ju några morgnar som jag vaknat 5 och inte kunnat somna om, så jag ligger lite back på sömnområdet. Vi har i alla fall tagit oss en sväng in till Storuman för att kolla på en gungställning som vi ska köpa. Efter lunchen på Sibylla så råkade vi på några kompisar som vi följde med hem på snabbfika. Alva visade vägen till leksakerna, tror minsann hon kom ihåg vart hon skulle för att leka av sig lite:-D När vi kom hem så städade vi, gjorde egen pizza (jag VET, både hamburgare och pizza på samma dag...!) och fortsatte städa. Nu tror jag minsann maken har somnat om där uppe vid nattningen:-) Jag har redan varit upp en gång för att kolla läget, och då viftade han bort mig. Men jag tror jag intar den där "varma" fruktsalladen snart, den är kanske ljummen ännu iaf...

Inga kommentarer: