fredag 23 mars 2012

Gråt å gråt

Idag var det första gången som Alva grät när hon blev lämnad på föris. Orsaken var troligtvis att hon är trött efter ett par riktigt intensiva dagar denna vecka.. Dessutom var jag så taskig att jag lämnade henne IGEN senare under dagen, och hon fick en gråtattack då med. Men då fick hon krypa ihop hos sin faster och somna i hennes knä tills jag kom tillbaks. Ja, det är inte lätt att va liten, och inte heller så lätt att vända ryggen till sitt barn och gå därifrån när hon är så uppriven. Jag ringde under förmiddagen till föris för att kolla läget, och då var det ju givetvis lugna puckar, och det förstod jag ju att det skulle va. Men man vill ju ändå höra det...

Är trött efter att ha jobbat 3 dagar. Fast onsdag-torsdag har det blivit långdagar, jag har haft middagen på jobbet, så det är väl inte så underligt att jag är lite trött. Har packat inför morgondagens scrapparlördag, så egentligen är det väl bara att säga "God natt jord" nu.

Inga kommentarer: