lördag 21 januari 2012

6 st!


Idag har jag och bästa Alva varit på Scrapparlördag i Storuman. Vi har hållit till på Vuxenskolan tillsammans med ett gäng trevliga damer i varierande åldrar. För nån natt sen då jag inte kunde somna på en gång så planerade jag vad jag skulle göra - kort. Vi har (hade) inte ett enda grattiskort, och jag köpte ett par supersnygga papper i somras med tanke på att kunna snabbgöra fina kort. 6 födelsedagskort blev det idag. Men att fota på kvällen är ingen idé, får hoppas på bra ljus imorgon.

Hemligheten till att jag kunde sno ihop hela 6 kort var ju att mamma var med, och det blev så att hon ägnade sig helt åt Alva. Jag behövde inte ens diska efter mig på lunchen - lyxigt!!! Och Alva har ju haft en superdag tillsammans med mormor och en massa trevliga damer som ägnat henne uppmärksamhet. Hon trivdes ju som fisken i vattnet, förstås:-)

Inga kommentarer: