torsdag 17 november 2011

På handfatet

Igår kom mamma/mormor och var barnflicka medan jag fick putsa vardagsrumsfönsterna utvändigt och röja lite i källaren. Mormor kände att Alva fått första tanden, men Alva vägrade visa mig den. Men imorse kom jag ihåg att kolla och fick se den sötaste lilla tand i  mitten av underkäken, så maken fick allt köpa med sig lite barntandkräm hem. Men... hon somnade ett par minuter efter nattvällingen, så jag får göra premiärtandborstningen imorgon:-)

Vilken vecka - hon hasar och hon har fått första tanden:-D

3 kommentarer:

Sindra sa...

Visst är det härligt med de små liven! Jag är ju mormor nu, till mitt första barnbarn som blir 1 år i slutet av januari. Han har två tänder på väg och kryper och står själv. Det går så himla fort! ;O)

E.R.R.Y sa...

Tusen tack för din goa kommentar hos mig! Jag blev så glad. :)

sofia sa...

Tack för kommentaren hos mig! : ) Namnbanden kommer från minanamnband.se, jag är jättenöjd med dem så de rekommenderas. Ganska dyyyrt dock...