måndag 11 juli 2011

Det blir en dag på stranden...

Vi anlände sent igårkväll till Pastorn i hans torp. Vi var jätteförsenad, vi kom fram strax innan 22 och hade vi kommit iväg när vi först sagt så hade vi varit framme senast, senast 17.30. Men så kan det gå. Sen middag, med andra ord:-)

Men idag har det blivit en skön dag på stranden för mig, Alva och Matilda. Vi kom iväg mitt på dagen och kom tillbax till torpet efter sjusnåret på kvällen. Först och främst lite träning på stranden! (se ovan) Naturligtvis så fick ju även Alva känna på vattnet - fattas bara!? (nedan).
Glad tjej i solens sken! Men det var enda gången hon fick va i solen, vi höll oss i skuggan precis hela dagen. Ett evigt flyttande av filten vi låg på, men, men..
Det här kanske är den mest perfekta semesterdag jag har i sommar - skulle faktiskt kunna va det! Vi har haft trevligt sällskap, jag har badat i lagom varmt vatten och solat. Ja, till och med bränt mig litegrann på ryggen. Ingen sommar utan lite bränning..

Inga kommentarer: