fredag 1 oktober 2010

Mot Arjeplog!

Så har denna helg kommit, tiden går så fort! Jag ska iväg på församlingsläger till hotell Lyktan i Arjeplog. I år blir det annorlunda, jag har släppt på min kontroll och kommer inte att ha lovsången precis varje gång. Blir ju nalta eljest! Men väldigt skönt, tror jag, för det är faktiskt ett evigt förberedande hela tiden. Då andra sitter och fikar och äter så har jag suttit och förberett mig. Men i år ska jag oxå umgås med folk! *yiiiihaa* Det är i denna loka som vi håller till mest i, där är alla samlingarna.

Har varit så där trött igen denna vecka, och jag funderar ju på om mitt uppsving av pigghet helt enkelt berodde på att jag under en period tog mig ut på promenader... Det är lurt att det är så. Så, då får jag väl maka mig ut igen, för så här trött är det jobbigt att va! Somnar ju innan middagen varje dag, typ, och så får jag problem med insomningen när det är dags att lägga sig. Nåväl, allt är övergående, det känns skönt att veta! Och så väntar jag ju på att laddning aloe verajuice ska komma, det ska ju va grejer!

Annars kan jag skryta med att jag hållit fast vid mitt köpförbud av scrappgrejs! Igår skulle jag till flygplatsen i Vilhelmina, och jag åkte i god tid för att hinna kolla på nå leksaker till alla dessa barn som föds omkring oss. Och i en butik så fanns det leksaker, blommor, barnkläder, prydnadsgrejs och scrapbookinggrejs. Jag spanade in varje scrappinal och insåg att jag inte behövde nånting alls! Lite sorgligt, men sant... Men jag handlade en "jättepin" (jättefin) bullbricka:-)

Inga kommentarer: