söndag 10 oktober 2010

Yiiihaa - jag har scrappat!

Helgen har varit lugn. Maken har tagit bort bandaget helt och hållet från fejset, och han blev förkyld ganska så omgående... han är ju fortfarande rätt så infektionskänslig, om man säger så. Men vi bjöd Hägglundarna på fika på lördagseftermiddagen och så pallrade oss iväg på palt hos Hägglundarna på lördagskvällen. Finfint utbyte:-)

I helgen har det varit en cyber crop (en tävling på internet) på Svensk scrapbooking, och i söndags tog jag mig tid att sätta mig med en LO. Jag har nog inte gjort det sen maj eller nåt liknande:-) Nu blev jag ju inte klar, så inget är inskickat till tävlingen, men - jag satte mig ner i flera timmar och hade det rätt så trevligt! Ska försöka göra det lite oftare hädanefter!!

Och så var det lovsångsgudstjänst ikväll, jag var mötesledare och Ida och Andreas höll i lovsången. Jag tycker det var en bra kväll, förutom att tekniken passade på att strula en del. Men det fanns ändock text på väggen - i litet format:-)

Inga kommentarer: