torsdag 16 september 2010

Studentliv:-)

Ungefär så här ser det ut där jag sitter nu i soffan och skriver på mina examinationsfrågor för fullt. Jag har en hög med böcker omkring mig, och de handlar om depression, ångest, fobier, hur man behandlar olika oönskade beteenden, missbruk etc. Spännande och roligt! Och det bästa är att jag har klite koll utav det som är sagt under årets gång: Men det är klart att jag får slå upp lite och lägga till info, för allt sitter ju inte som gjutet.

Jag gillar detta studerande, och jag får för mig att jag gillade att vara student på universitetet. Inte för att jag satt och pluggade jämt, men jag gillar iaf att sitta med en hemuppgift. Det vet jag. Tror jag;-)

1 kommentar:

Maiden sa...

Oj, många böcker blir det... Men det låter onekligen intressant! :-)

Vill åxå passa på att tacka för din hälsning inne hos mig i samband med min dotter Ingrids födelse!

Kram