tisdag 14 september 2010

900:e inlägget:-s

Wow, vad mycket jag skrivit sen typ mars 2008... och om vad? Lite och ingenting:-D

Nåväl, tänkte bara berätta att helgen var riktigt bra, iaf lördagen. På dagen så tog vi upp potatis hos svärfar, det gick rätt så snabbt. Som vanligt:-) Men onga hans tror alltid det ska ta en evinnerlig tid *hehe* I varje fall så fanns det lite tid till att ladda om, så det gjorde jag på eftermiddagen inför musikcaféet som jag och Jonas hade tillsammans med Andreas på kvällen i Gunnarn. Vi sjöng ju bara bra låtar, förstås *hehe 2* och det var riktigt roligt. Mycket folk tycker jag minsann det var oxå. Det finns ju fördelar och nackdelar med att sprida evenemang på facebook! Vi hade bjudit in några som jag faktiskt tror inte skulle ha kommit annars. Ja, det är nervöst med folk man känner i publiken, men det är ju kul att de vill komma oxå. Efteråt så kom mina föräldrar, farbror och så faster med man förbi för att kolla in huset. Ja, föräldrarna har förstås sett det flera gånger, men inte de andra.

På natten sov jag knappt, och jag vet då inte varför? Jag var helt klart jättetrött efter dagens påfrestningar, men det ville sig inte. Så på söndagen så hade jag ont i huvudet i princip hela dagen. Jag tog alvedon flera gånger, men huvudvärken kom tillbaka efter en stund. Vi tog oss ändå iväg till svärfar mitt på dagen för att hinna träffa lite svägerskor med tillbehör en stund, det blev ju inte så jättemycket med det på lördagen. Och så åkte vi hem eftersom en kompis skulle komma förbi, och det visade sig att han bjudit in fler:-) Middag med ett gäng kompisar, alltså. Och så huvudvärk... Jag ställde in styrelsemötet jag egentligen skulle gått på på kvällen, för nånstans får det finnas en gräns för vad jag pallar.

Igår så var vi bara 2 som jobbade så det blir mest akututryckningar såna dagar. Och kollegan fick skjutsa en klient till Lycksele för tandoperation, så jag fick sköta ruljansen med allt vad det innebär en måndagseftermiddag. Det gick faktiskt jättebra, och det som förvånade mig storligen var att jag faktiskt var pigg på kvällen. Det har inte hänt på typ månader!

Inga kommentarer: