fredag 23 juli 2010

Semester e gött!

Hittills har semestern varit så där som jag tänkte: jag skulle sova till 9.00 på morgnarna. Sovmorgon! Och jag har sovit till 10.00 nästan alla morgnar, så det är ju över förväntan:-P Jag har mest dolat på i trädgårn. Har äntligen satt min Purpurapel på ett bra ställe, fast jag tvivlar ju på att det överlever i min blåsiga trädgård:-(

I fredags, för en vecka sen, så passade vi på att ha inflyttningsfest. Det kom ju bra mycket folk i dessa semestertider och kvällen blev underbart trevlig. Jag låtsades inte om att jag fyllde år, men det hade ju de som är inne på facebook koll på ändå.

Det börjar va lite trist att va utan tv och internet, det är en liten prövning i hur det var "förr i tin" då jag faktiskt levde åtminstone utan internet. Och så var det ju bara 2 kanaler att roa sig med när jag var riktigt liten... Skulle jag välja mellan tv och internet så valde jag ju internet, för jag gillar faktiskt att kolla in tv play nu och då när jag missat nåt.

Nä, nu svamlar jag en massa! Ha det gott så länge!

Inga kommentarer: