onsdag 14 juli 2010

Typ 2 dagar kvar:-D

Den här arbetsdagen har ju snart gått, så man kan väl säga att det är 2 arbetsdagar kvar till semestern nu! Känns underbart!

Men idag jobbar jag kväll, kommer hem vid 18-tiden. Och då ska det städas och fixas, för det är ju inte riktigt i ordning överallt än där hemma. Det som är så tröstlöst nu under sommaren är att hundarna fäller så otroligt med päls, 30 minuter efter dammsugning så ligger det vita stråk överallt igen. Så nu är jag ständigt påmind om min gamla devis om varför jag inte skulle ha hund... :-P Fast de är ju fina:-)

Nähäpp, då är det väl dags att sluta blogga, å börja jogga. Som min svägerska så poetiskt uttrycker det:-D

2 kommentarer:

Malin sa...

Jajjemännsan!!!!

Anonym sa...

Ja ja - og mens jeg burde gjort noe hjemme før ferien drar jeg på lunsj med 4 scrappevenninner og koser meg - MYE hyggeligere!!
Ha en fin ferie :)