tisdag 25 maj 2010

Nu är det förkylt..

Förra veckan var jag i Umeå 3 dagar - KBT-kursen tog 2 dagar i anspråk och så shoppade jag och maken loss en dag oxå. Det var otroligt varmt onsdag-torsdag, så shoppardagen klädde jag mig inte så gruvligt mycket. Och det kändes när jag stod på utedelen på Plantagen, för då kändes det hur kalla vindarna var! Och jag blev förkyld.. Nå, nu finns det väl värre saker att råka ut för, och jag har ändå haft en ganska bra helg med en del påtande i trädgården. I min egen takt förstås, för jag har nog haft feber. Eller åtminstone "förhöjd temperatur". Men det är skönare att göra nåt än att sitta och känna krypningarna och värken i kroppen som jag får vid feber.

Igår var jag hemma från jobbet, men anade på eftermiddagen att jag var efterlängtad:-) Idag jobbade jag i all snorighet och hade verkligen häcken full. Vi ska nämligen in med inte mindre än 2 anbud om ramavtal, och de ska iväg imorgon. Kan ni tänka er - Dalarna vill se mitt examensbevis:-)


Idag har jag oxå varit och grattat världens bästa Pysselmaja som ju tog examen idag! Hon fick ett specialkort som jag hittade nånstans och ville testa. Men det får ni se en annan dag:-)

Inga kommentarer: