tisdag 4 maj 2010

Grillad

Idag har jag äntligen gjort bort det som jag gruvat för ungefär hela 2010 - Socialstyrelsen har varit på Kursgården och inlett sin inspektion. Jag blev intervjuad i 1.5 timme idag om verksamheten.. Visst har vi en del saker som inte är perfekta, men i stort sett så gick det ju otroligt bra! Jag hade ju inte så lätt för att somna igår kväll, och första 15 minuterna på intervjun vet jag inte vad de har sagt. Men sen gick det ju bra:-)

Nu har även helgens snöoväder tinat bort, funderar på att hjälpa våren på vägen. Känner mig lite otålig att få gå på en gräsmatta:-P I en kruka som varit utomhus under vintern så kommer en massa tulpaner, är lur på att alla 6 kommer upp! Den andra krukan visar ännu inga sådana fina tecken, men det är ju bara början av maj än!

Annars så var helgen rätt så lugn. Vi städade en del på nedervåningen i lördags, så det börjar ju kännas som ett hem. Men det är otroligt många kartonger kvar att packa upp och jag fattar inte var vi ska "he" allt det innehållet, faktiskt. Otroligt. Storrensning väntar ju * suck *

Nä, John Blund väntar! Ha det!!

1 kommentar:

Lilo sa...

Härligt att det gick bra! =) Ditt kort nedan är superfint och så bra idé att göra ett sådant!