måndag 31 maj 2010

Fågelbad och blommor och annat stuff

Idag har jag hämtat ut vårt (första) fågelbad - är det inte gulligt? I loooove it! Och på nåt konstigt vis så kom det sig att jag var in på handelsträdgårn vid 2 tillfällen idag. Men jag har bara köpt bra saker!! Bland annat 2 pioner:-)

Igår så åkte jag hem och firade mamma på mors dag, åt en hel del tårta, grillat och så grävde jag och mamma i trädgården i timmar! Jag är så rik nu - tänkt vad mycket pengar jag sparat på att ha en sån fantastiskt duktig mamma som dessutom så gärna delar med sig av sitt överflöd? Det hade blivit svinaktigt dyrt att köpa allt det där på handelsträdgårn..

Jag har fortfarande ganska svårt att sova, får mig inte i säng i tid. Jag blir ju inte trött vid halv elva som jag blir då det är vintertid:-s  Nu kommer jag på vid halv tolv att klockan är halv tolv och att jag borde va trött:-s  Tror jag ska testa att gå i säng kl sju nån kväll:-)

Ikväll är det gospelövning och imorrn kommer mamma och pappa över och hjälper oss med några grejer. Jonas får hjälp med byggnationer av pappa och jag får hjälp i trädgårn av mamma. Perfa!!

Ha det gott!

2 kommentarer:

Malin sa...

du blir inte trött... Kan de vara så att du håller på att bli en hägglundare- de tror jag:)

Wildärtan sa...

Jo du Malin, nog håller jag på att bli en Hägglundare, jag äter ju till och med lakrits;-) Och Jonas är en Wilderth - han äter chips numera *hehe*