onsdag 17 februari 2010

Sent omsider...

...så kom jag ju ihåg att jag för längesen fick en award av min DT-kollega Therese, och det är väl dags att ta tag i det:-)


Med utmärkelsen följer att jag ska:
* kopiera awarden till min blogg
* länka till personen som gett mig awarden
* berätta sju intressanta fakta om mig själv
* Välj sju andra bloggar att ge awarden till
* länka till deras bloggar
* lämna en kommentar i deras blogg med information om att jag gett dem en award. OK!
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

  1. Jag är från början en motvillig hundägare, men hundarna har lyckats kvala in på min "glädjor-lista" :-)
  2. Jag har bott i Bolivia under en hösttermin, kan man säga. Jobbade som volontär på ett barnhem där. Rekommenderas - att resa utomlands och se hur verkligheten kan te sig för en stor del av världen!
  3. Min andra resa gick av stapeln till Indonesien. Jag har lyckats undvika charterlivet:-s Då hälsade jag iaf på en kompis som bodde där under ett drygt år.
  4. Bröllopsresan gick till Australien, och OK - där bodde vi på hotell och vräkte oss ordentligt med live aboard-tur för att dyka osv. Fantastiskt roligt! Så lyxigt kommer vi nog aldrig att ha det igen:-)
  5. En av mina rädslor på höstarna är den där första halkan. Och det innebär att jag inte vill GÅ ute då det är blankhalkigt, för jag är rädd att falla och kruncha ryggen. Då har jag lättare för att sätta mig i en bil och köra under den perioden:-s (Man kan visst kruncha ryggen genom bilåkning oxå... schhhh)
  6. Jag gillar personlig utveckling som ämne. Går nu en kurs i KBT genom jobbet och det är verkligen lätt att ta mig för och läsa kurslitteraturen! Älskar det!
  7. Under 2009 tog jag inte fram vare sig cykel eller längdskidor:-s
Då vill jag att awarden går vidare till mina söta DT-kollegor
Frida, Nicola, Camilla, Lilo, Helene och så mina kompisar Emma och Anette!

Ha en underbar onsdagskväll! ♥

5 kommentarer:

Scrap by Heart sa...

Fina kort du gjort, speciellt Hjärtat med godis!!! Tack för att jag får finnas på din favoritblogg lista.

Ta hand om dig och hoppas att du slipper fler magbaciller.
Kram Tina

Lilo sa...

Tackar, tackar! Jag ska försöka komma ihåg det här. ;) Är ju lite halvsenil. Ha en trevlig helg!

Therese sa...

Kul att få veta lite mer om dig.
Kram ♥

Pysselmaja sa...

Tack snälla kompis! =)

NB sa...

Nu fick jag dåligt samvete - kom på att jag har glömt tacka för detta! Tack!