torsdag 4 februari 2010

Gammal kaffeburk blir som ny!

Jag har altrat en kaffeburk, en oval guldig burk (se gårdagens inlägg) som jag köpte för 5 kr på Second hand eftersom jag tänkte just scrappa den. Men det var säkert 2 år sen, så det har tagit ett tag. Papperet jag använt kom väl i somras nån gång och jag har bara suttit och klappat på det (typ) och inte vetat va jag skulle göra med det snygga papperet! Det är ju så snyggt så jag vill inte dölja mönstret. I helgen klack det till i mig att jag skulle fixa min kaffeburk med just det papperet, och har man en plan så går det ju ganska fort att scrappa!

För beskrivning och materiallista så kan ni besöka Pyssellyckans blogg! Där har vi även avslöjat alla vinnarna i januaritävlingen - och det är rätt så många!

4 kommentarer:

Pysselmaja sa...

Så snygg, tycker om när man sätter band så där i kors=)
Kul att du kom på något att använda papperet till, det är inte så kul att sitta och "klappa papper" när det är så snyggt.

Pysselmaja sa...

Haha...jo den tanken har jag också haft;)
Tack

Millas blogg sa...

Otroligt fin är denna, jag har ju sett den i verkligheten!

Alexandra sa...

Det där var en riktigt snygg kaffeburk! Inget man direkt behöver eller ens vill gömma undan i ett skåp.